loading...
♥ کلبه قبول میکنم ♥
shahla بازدید : 1122 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

سوپرایز دوم :

ترجمه آهنگی که اسد برای زیا اجرا کرد در لیست آرزوهاش به عنوان سلمان خان...i love u all همتونو دوست دارم    dostan ، na koi manzil hai na koi saathi hai دوستان ، با اینکه نه مقصدی دارم و نه همراهی phir bhi nikal pada hoon ghar se با این حال از خونه دور شدم    shayad jiski talash hai تا شاید اونی که دنبالشم پیداشه    wohi saathi hai wohi manzil hai اون شریک زندگی منه و سرنوشت منه   hit it ، oh oh jane   jaan Dhoonde tujhe deewana  هی عشق زندگیم عشقت داره دنبالت میگرده sapno mein roz aaye Aa zindagi mein تو رویای هر روز زندگی منی که به زندگی من اومدی 

من تا جایی نوشتم که اسد خوندش ولی آهنگش طولانیه ، امیدوارم خوشتون بیاد مرسی بوس .لبخندماچ              

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1393/06/03 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

وای من عاشق این قسمتم عالیه باورم نمیشد اسدبه خاطر زویا اینجوری برقصه....
ولی جالب اینه که کاران توشخصیته واقعیش خیلی شوخ وباحاله..شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
i love you qabool hai
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت چیه؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم رو دوست داری؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم خوشگل تره از نظرت? (انتخاب چند گزینه)
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 1790
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 785
  • بازدید سال : 20,039
  • بازدید کلی : 1,404,302
  • کدهای اختصاصی
    به سلامت فردا هم بیا نظر بده وایسا وایسا اگه نظر نداده باشی حق نداری بری