loading...
♥ کلبه قبول میکنم ♥
مهسا بازدید : 33284 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (54)

بچه ها موتور سوارا فک کنم اسد و زویا باشن البته مطمئنم

 

بچه ها بابت عکس هایی که از اندازه خودشون کوچیکترشون کردم ببخشید آخه از صفحه وبلاگ میزدن بیرون حالا بگذریم عکس ها خوب بودن البته از اسد دومی خیلی بدم اومد نظر تو بدیا من مردم تا این عکسها رو گذاشتم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میترا در تاریخ 1394/03/08 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

عکس های خیلی قشنگی بود

این نظر توسط مبینا در تاریخ 1393/12/10 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

مممممممممممممممنون.
زویا عششششششششششششششششششششششششقمه.....
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زویا در تاریخ 1393/11/30 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

ممنون خیلی خوب بود راستی منم از اسد دومی بدم میاد از نظر من اسد اولی ولی بازم عاشق عکسات شدم

این نظر توسط Aida BVS در تاریخ 1393/10/09 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

سلام.من با نظر سینا ججججججون موافقم این فیلم واقعا چرته.بعد پسر قطعی اومده میخواین با این اسد ببووووو ازدواج کنین. تاااززه اینقدر بدم میاد هی هر جا میرم نظرشون اینکه من عاشقه اسدم.صد تا پسر خشکل تر .خوش اخلاق تر .بهتر هست تواین ایران.اسد زن داره محض اطلاع دخترااااا.هر کی به تنویررر بی احترامی کنه خره چون اون تو فیلم بد جنس نه تو فیلم.من کپی تنویرم البته چهرم اما روی چونم خال ندارم اجیم هم کپی زیاست حتی خشکل تررررره.بله ما خانوادتن خشکلیم.تازه هر کی حالا با اسد دوست بشه اسد سکتش میده تا بگه دوووووووست دارم بعدش هم میگه فقط یه نمایش بود .بای

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/09/25 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

من زویا را خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط تانیار در تاریخ 1393/09/06 و 16:42 دقیقه ارسال شده است

عالی بودن اونو راس گفتی ها منم از دومی اصلا خوشم نمیاد

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/08/29 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

ای وا زویا چرا همچین می کنهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/08/16 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

سلام زویاجونممممممممم من عاشقتونم چرازویاجون بااسدازدواج نکردیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/08/16 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

سلام زویاجونممممممممم من عاشقتونم چرازویاجون بااسدازدواج نکردیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سوگند در تاریخ 1393/07/25 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

عالی بود فقط از اسد دومیه بدم اومد با تشکر


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
i love you qabool hai
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت چیه؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم رو دوست داری؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم خوشگل تره از نظرت? (انتخاب چند گزینه)
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 1790
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 797
  • بازدید سال : 20,051
  • بازدید کلی : 1,404,314
  • کدهای اختصاصی
    به سلامت فردا هم بیا نظر بده وایسا وایسا اگه نظر نداده باشی حق نداری بری