loading...
♥ کلبه قبول میکنم ♥
aida بازدید : 633 چهارشنبه 26 فروردین 1394 نظرات (0)

(ناماسته)سلام من چند وقت نبودم ولی الان اومدم تا براتون کلی چیز خوب بزارمماچ

همونطور که توی پروفایلم هست من تو هندوستان زندگی می کردم ولی الان نه فقط گاهی میریم اونجا

اسم واقعی من پریا کاپور هست و من اینو به هیچکس نگفتم چون از 8سالگی اونجا بزرگ شدم تا 11سالگیزبان

بای تا های

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
i love you qabool hai
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت چیه؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم رو دوست داری؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم خوشگل تره از نظرت? (انتخاب چند گزینه)
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 1790
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 20,087
  • بازدید کلی : 1,404,350
  • کدهای اختصاصی
    به سلامت فردا هم بیا نظر بده وایسا وایسا اگه نظر نداده باشی حق نداری بری