loading...
♥ کلبه قبول میکنم ♥
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیما در تاریخ 1393/11/26 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

خییییییییلی ممنونم عزیزمشکلک

این نظر توسط arrzoo در تاریخ 1393/11/16 و 8:14 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی از لطف شما ممنونم

کمک بزرگی به من کردین

شکلکشکلک
با تشکر فراوان .......طرفدار پروپاقرص. قبول میکنم

این نظر توسط رویا در تاریخ 1393/07/25 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

سلام.میخواستم بپرسم چه طوری فرکانس رونصب میکنین؟؟؟
خواهشاجوابم روبدین!!!!
ممنون میشم!شکلک

این نظر توسط پگاه در تاریخ 1393/06/30 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم. خسته نباشی.
من یه سوال دارم اگه بتونی کمکم کنی ممنون میشم.
از دیشب چرا برنامه های جم بالیوود اینجوری شده؟؟؟ تمام سریالا بعد از بیشتر از 100 قسمت که پخش شده, چرا برگشته دوباره از اول؟؟ من خیلی ناراحتم.... اگه چیزی میدونی لطفا به منم بگو....شکلک

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1393/04/15 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

خوبه اما کمه .
پاسخ : چیش کمه عزیزم?

این نظر توسط shahedi در تاریخ 1393/01/21 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز شکلک
اگه با سیستم های کسب درآمد پاپ آپ آشنایی داری
بهت پیشنهاد میکنم از این سایت استفاده کنی
این سایت از همه لحاظ خیلی خوبه
تو شمارش آی پی ها حرف نداره
اینجوری نیست که یکی بشماره سه تا رو نشماره
هر آی پی هم 120 ریال محاسبه میکنه
شکلک سال خوبی داشته باشی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
i love you qabool hai
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت چیه؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم رو دوست داری؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم خوشگل تره از نظرت? (انتخاب چند گزینه)
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 1790
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 791
  • بازدید سال : 20,045
  • بازدید کلی : 1,404,308
  • کدهای اختصاصی
    به سلامت فردا هم بیا نظر بده وایسا وایسا اگه نظر نداده باشی حق نداری بری