loading...
♥ کلبه قبول میکنم ♥
مهسا بازدید : 1053 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (2)

سلام خوشگلای من

مطلب رو تا آخر بخونید

بچه ها متاسفانه برنامه ای که با اون عکس میگرفتم از فیلم ها و اونارو جدا میکردم

حذف شده

ولی خوبیش اینجاست که از دوستم میگیرم

براتون یه خبر خوب هم دارم

سه تا کلیپ محشر که حد نداره دارم

و وقتی برنامه گیرم اومد

براتون میذارم

 

 

برچسب ها کلیپ محشر , خبر خوب ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hasti در تاریخ 1393/03/04 و 10:08 دقیقه ارسال شده است

ازاين پسره خوشم نمى يادهركسى كه به غيرازاسدياهمون كاران خودمون باهاش باشه اعصابم خوردمى شه وهمين جورخوشم نمى يادجنيفر باكاران باشه
پاسخ : منم همینطور

این نظر توسط ندا در تاریخ 1393/03/03 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه همین جوریم وبت محشرهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنونم ممنونم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
i love you qabool hai
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره سایت چیه؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم رو دوست داری؟( انتخاب چند گزینه هم میشه)
    کدوم بازیگر فیلم قبول میکنم خوشگل تره از نظرت? (انتخاب چند گزینه)
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 209
  • کل نظرات : 1790
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 103
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 835
  • بازدید سال : 20,089
  • بازدید کلی : 1,404,352
  • کدهای اختصاصی
    به سلامت فردا هم بیا نظر بده وایسا وایسا اگه نظر نداده باشی حق نداری بری